القسام عملیات تیراندازی گذرگاه «الکرامه» را تبریک گفت-راهبرد معاصر

القسام عملیات تیراندازی گذرگاه «الکرامه» را تبریک گفت

سخنگوی گردان‌های قسام عملیات تیراندازی قهرمانانه شهید اردنی «ماهر الجازی» یکی از قهرمانان طوفان الاقصی را تبریک گفت.
تاریخ انتشار: ۲۳:۱۰ - ۱۸ شهريور ۱۴۰۳ - 2024 September 08
کد خبر: ۲۵۶۷۳۳

به گزارش راهبرد معاصر، «ابوعبیده» سخنگوی گردان‌های عزالدین القسام (شاخه نظامی جنبش حماس) در پیامی تلگرامی گفت: اسلحه این قهرمان اردنی در حمایت از مسجد الاقصی و ملت فلسطین، بسیار موثرتر و کارسازتر از ارتش‌های بزرگ و زرادخانه نظامی انباشته بود.

وی افزود: این عملیات بیانگر وجدان امت و از نتایج طوفان الاقصی و کابوسی بود که از طرف قهرمانان امت در انتظار دشمن صهیونیستی بود.

ابوعبیده اظهار داشت مجاهدان فلسطینی در میادین نبرد و کمین‌ها در نوار غزه نماز غایب را بر روح این شهید قهرمان اقامه کردند.

جبهه مردمی برای آزادی فلسطین هم ضمن تبریک عملیات قهرمانانه گذرگاه الکرامه که به کشته شدن ۳ اسرائیلی منجر شد، آن را پاسخی مشروع به جنایات رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین دانست.

جبهه مردمی برای آزادی فلسطین بیان کرد که این جوان غیور اردنی وصف حال هر جوان عرب است و نشان داد که چنین عملیات دلاورانه و شجاعانه‌ای در حمایت از فلسطین و شهدای آن انجام گرفته است. جبهه خلق همچنین بیان کرد که این عملیات شکست معاهده صلح با دشمن صهیونیستی در دور کردن جوانان عرب از وظیفه خود در قبال قضیه فلسطین را به اثبات رساند.

جنبش احرار فلسطین هم این علمیات را پاسخی طبیعی از سوی جوانان عرب و مسلمان به جنایات دشمن صهیونیستی در سرزمین فلسطین دانست و گفت این عملیات ثابت کرد که امت اسلامی و عربی از کشتار‌ها و جنایات دشمن صهیونیستی در غزه، کرانه باختری و قدس غافل نیستند./ ایسنا 

کلمات کلیدی: قسام غزه حماس
مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده